Interim-management en tijdelijke oplossingen op projectbasis

Acute nood aan extra ervaring en specifieke knowhow? Reken op Robert Half Management Resources. De ervaren interim-managers van deze Robert Half divisie zijn onmiddellijk en flexibel inzetbaar in alle departementen van uw bedrijf.

Neem contact met ons op

 

Interim-management: een tijdelijke maar efficiënte oplossing

Een fusie, overname of change-project? Een uitbreiding, herstructurering of plotse afwezigheid van een sleutelfiguur? In zulke situaties heeft uw onderneming nood aan extra ervaring en direct inzetbare expertise. De ervaren interim-managers van Robert Half Management Resources bieden een snelle en kwalitatieve oplossing op de korte of middellange termijn. Zonder lange inwerkperiode zorgen zij voor meerwaarde en continuïteit bij uw groei- of veranderingsprocessen.

Een uitgebreid netwerk van interim- en projectmanagers

Robert Half Management Resources houdt er een uitgebreid netwerk van senior interim-managers en projectmanagers op na. Deze ervaren topprofessionals werden geselecteerd op hun proactiviteit en hands-on mentaliteit. Reken op hen voor tijdelijke opdrachten in volgende domeinen:

  • Finance & Accounting
  • HR
  • Productie
  • Supply Chain & Procurement
  • IT
  • Sales & Marketing
  • Legal
  • General Management

Vlerick-opleiding ‘Mastering Interim Management’

Robert Half Management Resources bundelt zijn expertise op het vlak van interim-management met Vlerick Business School in de opleiding ‘Mastering Interim Management’. Onze interim-managers krijgen hier een brede waaier van fundamentele competenties, managementtechnieken en netwerkmogelijkheden aangereikt. Een stevige basis voor hun succes… en dat van hun opdrachtgevers.

Interim-manager nodig? Neem contact op.

Deze pagina delen