Op de werkvloer

Hoewel het misschien clichématig klinkt, is het waar dat het meest waardevolle bezit van uw bedrijf het team van mensen is die uw personeel vormen. Managers die helpen bij het creëren van een ondersteunende, verzorgende werkomgeving zijn in staat om het maximale uit hun medewerkers te halen - en ze vast te houden. Robert Half, een van de beste rekruteringsbureaus in België, biedt people management advies om u te helpen uw productiviteit te verhogen.

Administratie, HR en office support - Trends voor 2022

Sinds de coronacrisis zijn de taken van office support professionals getransformeerd. Hun takenpakket is uitgebreider en gevarieerder. Ontdek de trends in administratie, HR en office support voor 2022.

Wat moet je weten over de arbeidsmarkt in 2022 – 5 trends

Als we het effect van de coronacrisis op de arbeidsmarkt moeten samenvatten, dan kan dat heel kort: sluimermodus. Die grote pauzeknop is intussen weer gelost. Alles beweegt weer, en dat zal in 2022 alleen maar verder evolueren. En dan kan je maar beter mee zijn met deze 5 trends — die naar boven kwamen uit het onderzoek voor de Salarisgids van Robert Half.

Respectvol communiceren op het werk

De manier waarop we communiceren met onze collega’s zegt veel over wie we zijn. Onze communicatiestijl kan een impact hebben op hoe anderen zich voelen op het werk. Vaak beïnvloedt dat wat die personen over ons denken en hoe ze met ons omgaan. Respectvol communiceren op het werk is dan ook vitaal om hechte, waardevolle werkrelaties uit te bouwen en een aangename, productieve en inclusieve omgeving te creëren.

5 tips voor een geslaagde eerste werkdag

En dan is het zover: de eerste werkdag op je nieuwe job. Plotseling begin je te twijfelen aan jezelf en alles rondom je, met een aanzienlijke portie zenuwen tot gevolg. Geen nood: wij geven je graag een aantal tips om van de eerste werkdag op je nieuwe job een succes te maken.

Hoe maak je een goede eerste indruk op je nieuwe werk

De eerste indruk is altijd cruciaal. En dat geldt uiteraard ook bij een nieuwe job! Je kunt er dus maar beter voor zorgen dat je een positieve indruk maakt op je nieuwe managers en collega’s. Als je de tijd neemt om een sterke ‘elevator pitch’ voor bereiden waarin je jezelf naar behoren voorstelt, zal dat je zeker geen windeieren leggen. We vertellen je wat je moet doen als je aan een nieuwe job begint, hoe je jezelf voorstelt, en welke extra stappen je kunt nemen om je eerste dagen vlot te laten verlopen.

Inschrijving nieuwsbrief

Gelieve uw Voornaam in te vullen.
Gelieve uw Email in te vullen.

Duid aan welke informatie voor u het meest relevant is:*

Selecteer minimaal één optie.

Alle verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bedankt en welkom.