omgaan met collega's

Ontslag nemen: 5 manieren die je beter níét uitprobeert

Ontslag nemen betekent niet zomaar de teugels lossen, want je hebt vast graag goede referenties of een kortere opzegtermijn. Lees onze 5 manieren van ontslag nemen die je beter niét uitprobeert en verbeter zo je kansen op een nieuwe start.

Hoe omgaan met pessimisten in uw team?

Omgaan met pessimisten is voor u en de andere werknemers tijdrovend en nadelig voor de teamsfeer. Om te voorkomen dat het team die negatieve ingesteldheid kopieert, onderneemt u beter proactief enkele stappen. Hier alvast enkele mogelijkheden.

Zó versterk je je communicatievaardigheden

‘Soft skills’ winnen in alle sectoren aan belang. Het is dan ook cruciaal om aan je communicatievaardigheden te werken. Lees onze tips.

Gelukkig op het werk én in je leven: 6 tips

Als je van je job houdt en je bent gelukkig op het werk, dan zal dat een positief effect hebben op je leven. Ontdek 6 tips om in je job gelukkiger te worden

De vuistregels van e-mailetiquette

Vermits e-mail de voornaamste vorm is van zakelijke communicatie, is het belangrijk dat u rekening houdt met de e-mailetiquette in uw correspondentie.