Kantoorpolitiek: waarom diplomatie altijd een goed idee is
Sommige werknemers doen aan ‘kantoorpolitiek’. Hier lees je hoe je de lobbyisten onder je collega’s herkent – maar vooral: hoe je er het beste mee omgaat.
Sommige werknemers doen aan ‘kantoorpolitiek’. Hier lees je hoe je de lobbyisten onder je collega’s herkent – maar vooral: hoe je er het beste mee omgaat.
Vijf tips wanneer een werknemer u om een loonsverhoging vraagt.
Goed leiderschap is een luisterend oor zijn voor uw medewerkers. Maar af en toe moet u ze ook teleurstellen. Enkele adviezen op een rij.
Conflicten op het werk kunt u maar beter op de juiste manier ontmijnen. Hier ontdekt u hoe u ze snel de wereld uit helpt!
Nee zeggen tegen je baas doe je niet zomaar. Weeg goed af of je een extra opdracht erbij kunt hebben of niet. En stel jezelf deze 3 vragen.
Bij de identificatie van kandidaten voor juridische jobs leggen veel werkgevers ‘leiderschap’ als een vereiste op. Maar wat betekent dit concreet?
Een vroegere werknemer opnieuw aanwerven, kan perfect, op voorwaarde dat u goede afspraken maakt. Dankzij onze tips boekt u samen succes
Tijdens je carrière heb je vroeg of laat wel eens een conflict met je leidinggevende. Geen probleem, zolang je een consensus bereikt. Ontdek onze tips!
Tijdens het sollicitatiegesprek zijn technische kwalificaties belangrijk, maar vergeet ook niet je goede interpersoonlijke vaardigheden te benadrukken.